ЗАМОВЛЕННЯ ТОВАРУ
УВАГА!
Під час воєнного стану виготовлення та відправка замовлення здійснюється лише за передплатою.
Колір виробу на фотографії може відрізнятися від кольору фактичного товару, що пов'язано зі спотворенням кольору Вашим монітором, налаштуваннями фотоапаратури та іншими факторами.
Виробник залишає за собою право вносити зміни до технічних характеристик, комплектації та конструкції, що не погіршують експлуатаційних характеристик виробів, без попереднього повідомлення.
Переконливе прохання для уточнення вартості товарів та послуг, наявності, кольору та інших характеристик товарів звертатися до консультанта (менеджера).
Зовнішній вигляд товару, включаючи колір, можуть трохи відрізнятися від представлених на фотографії (світло, спалах тощо). У разі виникнення у Покупця питань щодо властивостей та характеристик Товару перед оформленням Замовлення, покупець повинен звернутися до Продавця.
У момент доставки Покупець повинен уважно оглянути товар у присутності кур'єра або на відділенні видачі, переконатися у відсутності видимих механічних та інших зовнішніх пошкоджень та в тому, що товар повністю відповідає замовленому через інтернет-магазин (модель, колір, комплектація, кількість).
Колір виробу на фотографії може відрізнятися від кольору фактичного товару, що пов'язано зі спотворенням кольору Вашим монітором, налаштуваннями фотоапаратури та іншими факторами.
Виробник залишає за собою право вносити зміни до технічних характеристик, комплектації та конструкції, що не погіршують експлуатаційних характеристик виробів, без попереднього повідомлення.
Переконливе прохання для уточнення вартості товарів та послуг, наявності, кольору та інших характеристик товарів звертатися до консультанта (менеджера).
Зовнішній вигляд товару, включаючи колір, можуть трохи відрізнятися від представлених на фотографії (світло, спалах тощо). У разі виникнення у Покупця питань щодо властивостей та характеристик Товару перед оформленням Замовлення, покупець повинен звернутися до Продавця.
У момент доставки Покупець повинен уважно оглянути товар у присутності кур'єра або на відділенні видачі, переконатися у відсутності видимих механічних та інших зовнішніх пошкоджень та в тому, що товар повністю відповідає замовленому через інтернет-магазин (модель, колір, комплектація, кількість).
Замовити товар у нашому інтернет-магазині можна кількома способами:
у режимі on-line:
- оформіть заявку на сайті, використовуючи кнопку «Купити» та перейдіть до кошика;
- надіславши замовлення за адресою [email protected], вкажіть необхідний товар, колірну гаму, кількість, контактний телефон, точну адресу, спосіб та бажаний час доставки;
- зателефонуйте на один із наших телефонів або скористайтеся функцією зворотного зв'язку натиснувши на кнопку із зображенням телефонної трубки: (050) 174-91-85, (063) 259-71-29, (068) 256-21-39 у робочі дні з Пн по Пт 8:00-18:00.
*Оформивши заявку одним із способів, чекайте на дзвінок для узгодження всіх питань щодо товару від нашого менеджера.
ОПЛАТА
Банківська картка - оформивши замовлення на вказану Вами електронну адресу надсилається реквізити картки «Приват Банку» та сума до оплати (% за послуги банку не враховуються). Передплата становить 30% від вартості товару. У разі відмови від замовленого товару передплата використовуватиметься як компенсація за доставку.
Після надходження грошей на рахунок Інтернет-магазину здійснюється доставка товару в обумовлений термін.
Лист дублює всю інформацію, яку Ви вказували під час замовлення. Найменування обраної позиції, колір та кінцеву суму.
*При оплаті на банківську картку Ви заощаджуєте до 2% вартості товару.
ДОСТАВКА
ВАЖЛИВО! ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!
Претензії за зовнішнім виглядом та інших недоліків товару, які могли бути виявлені при звичайному способі його приймання, Покупець має право пред'являти лише до моменту передачі товару. При порушенні цілісності упаковки, виявленні вм'ятин та інших пошкоджень не приймати Товар, вимагати від працівників служби доставки складання акта про повернення та відмовитися від отримання Товару, після чого повідомити про ситуацію, що склалася, оператору Інтернет-магазину.
При виявленні виробничого браку (дефекту) Продавець обміняє бракований товар на товар належної якості. Після прийому замовлення Покупцем Продавець не несе відповідальності за комплектацію та цілісність поставленого товару. Ризик втрати чи пошкодження товару переходить Покупцеві на момент передачі товару.
За відсутності будь-яких претензій, Покупцю необхідно сплатити товар, отримати від кур'єра супровідні документи на товар та підписати необхідні документи. Цей підпис є підтвердженням того, що Покупець не має претензій до комплектації замовлення, до кількості та зовнішнього вигляду товару..
Доставка по Чернігову
Якщо Ви проживаєте в Чернігові і зробили у нас покупку, то доставка буде здійснена власним транспортом в узгоджений день та час. Вартість доставки по місту складає 200 грн. Можливий також самовивіз продукції з нашого складу за адресою: вул. Гребінки 128, робочі дні з Пн по Пт 8:00-17:00.
Доставка по Києву та області
Якщо Ви проживаєте в Києві або області та зробили у нас покупку, то можете скористатися додатковою послугою - доставка власним транспортом, складання та монтаж товару.
Доставка по Україні
Доставка перевізником здійснюється за терміном від 1 до 5 робочих днів.
Доставка по Україні здійснюється транспортними компаніями - "Нова Пошта", "Delivery". Оплата за доставку товару здійснюється при отриманні товару безпосередньо на складі компанії-перевізника у Вашому місті. Деякі перевізники можуть здійснювати адресну доставку до Вашого місця проживання..
Вартість доставки залежить від габаритів, ваги та місця призначення. Інформацію про філії (адреси та телефони) компаній-перевізників у Вашому місті, вартість послуг та ін. Ви можете отримати на офіційних сайтах компаній: «Ин-тайм», “Новая Почта”, “Delivery” або при консультації з нашим менеджером.
Як відбувається замовлення та доставка:
- Після замовлення та оплати товару за банківським переказом, менеджер магазину погоджує з Вами зручний спосіб доставки товару.
- Після відправки товару Вам повідомляють день і час прибуття Вашого товару, номер транспортної декларації, необхідний для отримання товару.
- Товар Ви отримуєте у філії компанії-перевізника (або Вам привозять із філії компанії-перевізника додому за безпосередньою домовленістю з перевізником), сплативши на місці доставку товару.
ЯК ПОВЕРНУТИ ТОВАР?
Будь-який товар, замовлений на fenster.ua і не підійшовши з яких-небудь причин (розмір, колір, матеріал), може бути повернений протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки. Покупець оплачує доставку товару, що повертається, за тарифами служби доставки.
Для оформлення повернення вам необхідно:
- Скомплектувати повернення, яке складається з:
- підписаної заяви на повернення (у довільній формі із зазначенням причин повернення).
- Надіслати повернення зручним для вас способом (можливі способи відправлення зазначені на сайті).
- Дочекатися SMS повідомлення про надходження повернення на склад. Кошти будуть переведені протягом 10 днів з дати надходження товару на склад.
Зверніть увагу
- Повернення товару належної якості можливе лише за умови збереження його споживчих властивостей та товарного вигляду (відсутність слідів експлуатації, збірка (монтаж) не здійснювалась, наявність оригінальної та непошкодженої упаковки та ярликів));
- Для розгляду заявки на повернення вам необхідно надіслати нам товар та заяву на повернення (із зазначенням причин повернення);
- Строк повернення коштів залежить від способу повернення та становить не більше 10 робочих днів від дати надходження поверненого товару на склад Продавця разом із заповненою Покупцем заявою на повернення. Звертаємо увагу, що повернення коштів на банківську картку здійснюється швидше за поштовий переказ і становить до 3 робочих днів;
- Товар із пошкодженям/невірною комплектацією (товар, який ви не замовляли) має бути повернутий нам з оригінальними ярликами та в оригінальній упаковці;
- У разі повернення товару неналежної якості, ми беремо на себе витрати на пересилання товару назад нам. Для цього необхідно надати чек за пересилання, прикріплений до заповненої заяви на повернення Товару;
- Якщо товар, що повертається, був передоплачений, повернення здійснюється на ту картку, з якої було здійснено передоплату.
* При оформленні замовлення з доставкою по Україні необхідно вказувати: місто доставки, повні ПІБ, контактний телефон того, хто отримуватиме замовлення в пункті видачі багажу.
* При отриманні товару, ОТРИМАЧУ НЕОБХІДНО МАТИ ПРИ СОБІ ПАСПОРТ (для юридичних осіб, одержувачу необхідно мати паспорт і довіреність або довірчий лист від фірми довільної форми з мокрою печаткою).
* При отриманні товару, ОТРИМАЧУ НЕОБХІДНО МАТИ ПРИ СОБІ ПАСПОРТ (для юридичних осіб, одержувачу необхідно мати паспорт і довіреність або довірчий лист від фірми довільної форми з мокрою печаткою).
Прохання своєчасно забирати свій товар у компаній-перевізників, щоб уникнути різних непорозумінь!!!